Шановні співробітники Інституту математики НАН України!
Профспілковий комітет Інституту математики НАН України проводить поновлення даних про претендентів на отримання службового житла. Просимо всіх зацікавлених осіб звернутися до Рабановича В. І. (к. 406) або до голови профспілки Сердюка А.С.(к. 225).
Документи бажано поновити до кінця лютого 2021 р. У березні 2021 р. на засіданні Профспілкового комітету Інституту буде здійснено розгляд усіх наявних документів, формування оновлених списків та визначення пріоритетності кандидатур.
Перелік документів для подання на службове житло (для осіб, що подають документи вперше):
- клопотання від завідувача відділом на ім’я в.о. директора Інституту і голови профспілки про включення співробітника у списки претендентів на службову квартиру,
- довідка з ЦНАП про реєстрацію (для кожного члена сім’ї),
- копії паспортів – всі сторінки з записами,
- копія свідоцтв про приватизацію квартири (якщо є),
- копія договору купівлі-продажу, дарування (за наявності житлової площі),
- копія свідоцтва про шлюб, копія свідоцтва про народження дітей, копія свідоцтва про розлучення,
- довідка з місця роботи (чоловіка, дружини) з зазначенням терміну роботи,
- довідка про перебування на квартирному обліку (за наявності),
- текст клопотання щодо сприяння в отриманні службового житла для відповідного співробітника,
- довідки з усіх місць проживання працівника з 1993 р.
- копія трудової книжки, завірена відділом кадрів установи.
- копія ідентифікаційного коду
- контактні данні особи, що подає документи